вівторок, 7 квітня 2015 р.

ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З БІОЛОГІЇ для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти

Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології розроблено на основі чинних програм для загальноосвітніх навчальних закладів: Біологія, 7-11 класи (К.: Перун, 2005) та Біологія, 10-11 класи (Тернопіль, Мандрівець, 2011). Завданням зовнішнього незалежного оцінювання з біології є:  перевірити відповідність знань та умінь учнів програмним вимогам;  виявити рівень навчальних досягнень учнів;  оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів до подальшого навчання у вищих навчальних закладах. Зміст програми зовнішнього незалежного оцінювання структурований за рівнями організації життя й складається з «Вступу» та розділів: «Молекулярний рівень організації життя», «Клітинний рівень організації життя», «Неклітинні форми життя», «Організмовий рівень організації життя», «Надорганізмові рівні організації життя», «Історичний розвиток органічного світу», які в свою чергу розподілено на теми. В кожній темі визначено обсяг вимог до знань та предметних умінь учасників зовнішнього незалежного оцінювання з біології. Програма зовнішнього незалежного оцінювання спрямована на виявлення рівня сформованості знань та умінь з шкільного предмета «Біологія» на основі яких учасник зовнішнього незалежного оцінювання зможе:  характеризувати основні біологічні поняття, закономірності, закони та теорії, біологічні явища і процеси;  оперувати поняттями, за потреби пояснення процесів та явищ живої природи, підтверджуючи прикладами з життя та діяльності людини, охорони здоров’я, досягнень біологічної науки;  порівнювати процеси життєдіяльності на різних рівнях організації, (молекулярному, клітинному, організмовому, популяційно- видовому, екосистемному, біосферному) та виявляти взаємозв’язки між ними;  встановлювати причинно-наслідкові, функціональні, структурні зв’язки та закономірності у живій природі, класифікувати об’єкти;  виявляти наслідки впливу шкідливих звичок на організм; 2  застосовувати біологічні знання для аналізу ситуацій, що виникають у різних сферах життя;  виконувати розрахунки із використанням математичного апарату;  застосовувати набуті знання при аналізі біологічної інформації, представленої в різних формах (графічній, табличній, текстовій);  обґрунтовувати висновки. Назва розділу, теми Знання Предметні уміння та способи навчальної діяльності Вступ Основні ознаки живого. Рівні органі

Немає коментарів:

Дописати коментар