вівторок, 18 серпня 2020 р.

Змішане навчання

 Термін «змішане навчання» (англ. – blended або hybrid learning) має різні визначення у літературі. Загалом це – поєднання офлайн- (або особисто, «на місці») та онлайннавчання у різних пропорціях. Змішане навчання становить модель успішного навчання, метою якого є одержання знань з використанням консультування за допомогою електронної пошти, дискусії у форумах, блогах, у процесі вивчення веб-курсів, електронних книг та ін. Змішане навчання сприяє розвитку комунікативного спілкування, інформаційної культури, стимулює кожного до дії, одержання найкращого результату, просування до мети та активізації пізнавальної діяльності. Такі інструменти змішаного навчання, як діагностика, оцінка та зворотний зв’язок, приклади найкращих розв’язків тієї чи іншої проблеми, дають можливість спрямувати роботу тих, хто навчається у потрібне русло, одержати відповідні напрацювання, змоделювати необхідні дії, ситуації. Зростання обсягу інформації, конкуренції спонукає до змін форм традиційного навчання та їхнього розвитку, зростає роль і місце неформального навчання, відповідно до цього змінюються методики навчання. При цьому, як і у традиційній системі навчання, використовуються: книги, методичні розробки, робочі напрацювання, конференції,документи, слайди презентацій. У розвитку електронного навчання використовуються: веб-технології, інтерактивні електронні курси, блоги, підкастинги, чати, форуми та ін. Виділимо переваги змішаного навчання: - масштабування: дає змогу значно збільшити аудиторію учасників навчального процесу за допомогою електронного навчання; - швидкість: одночасно можна вчити багатьох людей на тому матеріалі, який було розроблено для одного здобувача; - колективність: забезпечується за рахунок різноманітності типів контенту; - продуктивність: забезпечується можливістю навчання у будь-який час, з будь-якого місця. Про сучасні підходи запровадження змішаного навчання радимо дізнатися на сайті «Від цифрового середовища до дистанційного простору» (https://cutt.ly/2yQHybO).

Немає коментарів:

Дописати коментар